Det här rummet med den bäddade sängen, där fungerade det bara jag gick
ut ur rummet 😉👍
Dropphållaren använde jag som morgonrockshängare i stället

Undersköterskorna var väldigt ivriga att bädda sängen. Jag undrar varför det var prioriterat
i rummet 😏😉 Det här rummet släppte jag inte ifrån mig ☺️

Vackert? Näpp, inte alls 😪😥😰

Vacker utsikt ☺️😉👍☺️☺️

Kaffe på rummet och ett glas vatten. Kaffebröd …..?