Trerättersmiddag från USÖ 👍☺️ gott!

Kvällsmat och efterrätten. På USÖ 👍 Gott!

Mat på USÖ. Inte lika god men helt okej.

Kycklingfilé med kall sås och så efterrätt. USÖ. ☺️👍 Gott!

Filén igen och så utsikt 😏😉