
Jag var ju på akuten i fredags eftermiddag/kväll/natt. Jag återkommer kanske om det.
Men Berit ringde mig precis när jag kom dit och vi hann och prata en stund.

Lille Diesel, nästan 20 år, blev sjuk förra veckan och Berit och Tommy var tvungna
att bestämma sig för att ta bort henne 😥😪😓så sorgligt.

Jag letade fotografi på den lilla tjejen och vi har tydligen varit kattvakt åt
lille Diesel vid flera tillfällen. När hon var stökig så tipsade Tommy om att
hon gillade att kolla datorn, helst med Youtube-kattfilmer 😉👍💖🤣
Tror att Pelle tyckte det blev lite för mycket.

Söt som bara den och väldigt lik Findus.
Diesel är ju lika svart som Haval är vit.



Att ligga på den svarta blomman i påslakanet gillade Diesel på
samma sätt som Findus var superförtjust i.
Sov gott lilla tjejen. Du är väldigt saknad 💖💖💖💖💖💖😪
