
Har jag publicerat de här tidigare?

Inte som jag minns i alla fall 👍🥳

Jag har ännu inte hunnit/vågat prova MaCallan men jag hoppas att Janne dyker upp
och att jag kan prioritera och prova whiskeyn .. 😉👍

Haval kollar allt 😻😽

Å så blev det vi tre från den gamla IFO-ledningen.

Jag unnar honom allt 😉👍💖 Hur är det? Jag ska nog akut åka till Lasarettet i Karlskoga snart och är det dåligt blir det skjuts till USÖ och eventuellt en inskrivning där. Kram i massor. 💖💐👍
Aldrig ska man få ha blommor ifred 😹