
Från och med idag är jag pensionär på riktigt även om jag inte jobbat på ett tag.

Sista utskottet blev som det började. Extra utskott och nästan inga politiker hemma.
Tur att Marie och Birgitta alltid ställer upp. De var de som var IFO-chef och vice
när jag började med att vara sekreterare i utskottet. Cirkeln sluten.

Men det knäppaste är att brallorna han har hade hemtjänstpersonalen
som arbetskläder för sisådär 25 år sedan.
Av alla arbetskamrater jag haft genom åren är nog Robban den … knäppaste 😉👍😎
Den är sången (filen ovan) sjöng han in på min telefonsvarare när han ville att jag skulle
bli lite snäll och hjälpa honom med en grej. Ja, han vet att jag håller på
Manchester City 😮




