…….. har det varit på bloggen en tid.

Vi har varit på semester en vecka på den lilla ön Samos.

Men nu drar vi i gång igen. Ikväll är det fotboll, KB har Carlstad United borta.
Av någon anledning är matchen flyttade till Skattkärrs konstgräs.

Vi hoppas att kusin Göran hittar dit i alla fall, han har sagt att han kanske ska komma och kolla. Hugos fanklubb bara växer och växer ![]()
