Jag fick suget att dels köpa en lägenhet och självklart då sälja min lägenhet
alltså, ta kontakt med en mäklare och låt mäklaren se till fotografer mm.
Jag blev bokad med en fotograf och glömde det lika snabbt.
Så när hon ringde och sa ”jag kommer om ca 20 minuter” ….. va, sa jag.
Terese kom och tyckte det var ok att jag inte gjort något särskilt så
hon tog tag i lägenheten och fotade. Det tog 1½ timme och det blev bra!










