
Idag åker vi från Örebro flygplats

Till Grekland, Kreta, Rethymnon och hotell Argo.

Vi flyger från Örebro och 11:10 avgår planet, hoppas vi.

Hemåt hade vi inte samma tur med flygtiderna 😯😮😼
PLanet går 06:00. Det tar 1 timme till flygplatsen
(men trafiken borde väl vara bättre vid den tiden)
Minst 1 timme till incheckning.
Upp sisådär 03:00 😮😮😮😯🤣

Vi har åkt från Örebro vid flera tillfällen tidigare. Det är rätt bekvämt 👍
