
Som avslutning glass med chokladsås. Tyvärr inte hardtoppingen.


Ojsan, Babsan, så förvånad 👍 Kan någon fortfarande bli förvånad för att jag
fotograferar 😉👍😎🤣


Vi önskar dig all lycka med ditt nya (nygamla) liv i Hudiksvall.



Som avslutning glass med chokladsås. Tyvärr inte hardtoppingen.


Ojsan, Babsan, så förvånad 👍 Kan någon fortfarande bli förvånad för att jag
fotograferar 😉👍😎🤣


Vi önskar dig all lycka med ditt nya (nygamla) liv i Hudiksvall.

